20:12 Рекомендації батькам " Як виховувати гіперактивну дитину". | |
Гіперактивна дитина Рекомендації батькам Допомогти у спілкуванні з гіперактивною дитиною допоможе гра. Спробуйте на початку гри створити позитивний емоційний настрій і підтримувати його протягом всього часу взаємодії з дитиною. Сядьте поряд, не забувайте дивитися один одному в очі, щиро дивуватися, радіти, використовувати ласкаві дотики. Яким повинен бути зміст цих ігор? Перш за все це ігри, безпосередньо направлені на збагачення емоційних відчуттів, розраховані на те, щоб розсмішити, здивувати, заспокоїти і тому подібне Наприклад, можна використовувати гру "Розкажи вірші руками", коли мама і дитина по черзі і разом намагаються різними рухами рук з використанням міміки показати зміст вірша. Або гри на узгодженість сумісних рухів типу "Пиляння дров", "Насос", "Кузня". Можна використовувати ігрові вправи типу "Спробуй показати, спробуй вгадати", головним змістом яких є зображення різних предметів і дій з ними (наприклад, з'їсти кислий лимон, тануче морозиво, підняти важку валізу і ін.). Ці вправи не тільки збагатять дитину різноманітними емоційними відчуттями, але і сприятимуть розвитку уяви. Дуже корисно також сумісний твір казок, віршів, розповідей. Оскільки для гіперактивних дітей характерні деякі порушення уваги і самоконтролю, важливо проводити з ними прості ігри на розвиток даних функцій, наприклад "Лабіринт", "Що змінилося", "Чим схожі, чим несхожі", "Знайди "зайве" і ін. Для впорядкування реакції при сприйнятті інструкцій і розвитку умінь утримувати мету підійдуть ігри типу "Встигай". Зміст гри зводиться до того, що дорослий домовляється з дитиною про те, що буде, допустимий, називати цифри, а той повинен стежити і сказати "Стоп", якщо вимовлена обумовлена цифра, наприклад "7". Можна ускладнювати правила: "Стоп" говорити тільки в тому випадку, якщо перед цифрою "7" називалася цифра "6". Підтримати інтерес дитини до даної гри можна, замінивши слуховий матеріал на зрительный. За цим же принципом побудовані ігри "Не наслідуй", "Так і ні" не говорите", "Пів, ніс, потовк", в яких передбачені правила обмеження деяких дій дитини. Остання група рекомендацій, використовувана в спільній з дітьми діяльності, особливо значуща, оскільки допомагає зняти напругу як у дитини, так і у дорослого, наблизити їх один до одного, відчути бажання і потреби один одного – одним словом, налагодити нормальне емоційно насичене життя дитини в сім'ї. Деякі прийоми поведінки В цілому прийоми модифікації поведінки дітей з гіперактивністю можна звести до наступних:
Гіперактивність може стримуватися за допомогою вищеназваних прийомів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |